Způsoby doručení

Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.
 
 
 
Balík GLS - Soukromá zásilka

- Vaši zásilku Vám doručí společnost General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.  Od založení koncem roku 1999 GLS vybudovala během několika málo let stabilní síť evropské balíkové přepravy. Tato síť nyní pokrývá 41 států. V mnoha zemích založila GLS vlastní společnosti - často kompletní sítě, které byly ihned uvedeny do plného provozu.
- vlastní třídící centra a doručovací sítě umožňují společnosti GLS standardně poskytovat doručení zásilky následující pracovní den po vyzvednutí v celé České republice. Díky napojení na mezinárodní síť nabízí zákazníkům expresní doručení do dalších 41 zemí Evropy
- všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci. Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase).
- průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu
 
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
 
 

Balík PPL - Soukromá zásilka

- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL
-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky

Doručení zboží přepravní službou PPL do 24hod. (v pracovní dny)

 

 

 Druhy dopravy
 ceny vč. DPH
 osobní odběr Staré Město u UH  zdarma
 PPL  120 Kč
 PPL při objednávce nad 3500Kč  zdarma
 GLS  120 Kč
 GLS při objednávce nad 3500Kč  zdarma
 Doprava na Slovensko je účtována vždy do hmotnosti 7 kg  300 Kč



- Doručení zboží přepravní službou GLS a PPL do 24hod. V případě obdržení objednávky do 14hod. (v pracovní dny)