Způsoby doručení

 
 
 

UPOZORNĚNÍ

 

Vážení zákazníci,

vzhledem k nařízení vlády ČR povolujeme od 27.04.2020 možnost osobního převzetí objednávek pouze s bezhotovostní platbou.

Tato změna se netýká podání reklamací, zde prosím stále platí poslání reklamovaného zboží na adresu:

Traminal s.r.o., Březolupy 75, 687 13 Březolupy.

Děkujeme za pochopení.

Váš tým Traminal, s. r. o.

Děkujeme za pochopení.

Váš tým Traminal, s. r. o.

 
Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.
 
 
 
Balík IN TIME - Soukromá zásilka
 
- Vaši zásilku Vám doručí společnost IN TIME SPEDICE, s.r.o. Společnost IN TIME je na trhu již od roku 1990 a za tu dobu doručila desítky miliónů zásilek, díky kterým získala velké zkušenosti.
- V České republice má IN TIME 21 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek. 
- Standardní balíky jsou doručovány následující pracovní den po vyzvednutí v celé České republice. V den doručení obdržíte SMS avizaci s 3 hodinovým časovým oknem pro komfortnější doručení. V případě potřeby si tak můžete doručení změnit a řídit sami. 
- Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu
 
Převzetí a reklamace: 
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.
 
 

Balík Česká pošta

- dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.

- v obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. udané ceny. Obchodní balíky jsou od okamžiku podání sledovány v systému T&T (Track & Trace).
Garantovaná doba dodání
Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
Velké množství doplňkových služeb
Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg


Převzetí a reklamace:

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – u zjevné vady (poškození obalu) zásilku nepřebírat.

Reklamace - Česká pošta
• Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
• Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.


Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.

 

 Druhy dopravy
 ceny vč. DPH
 Osobní odběr Březolupy  zdarma
 IN TIME  120 Kč
 IN TIME při objednávce nad 3500Kč  zdarma
 Česká pošta - Balík do ruky / Balík na poštu  300 Kč
 Česká pošta - Balík do balíkovny  80 Kč
 Česká pošta při objednávce nad 50.000Kč  zdarma

 Doprava na Slovensko je účtována vždy.

 Maximální hmotnost zásilky je 7 kg.

 300 Kč



Doručení zboží přepravní službou IN TIME je garantováno do 24 hodin, tedy následující pracovní den po vyzvednutí u nás. V případě obdržení objednávky do 11 hodin. (v pracovní dny)

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.