Způsoby doručení

Vážení zákazníci,


z důvodů zvýšeného výskytu koronaviru COVID-19 a nařízeného omezení, není možný osobní odběr našich produktů a přímý nákup v sídle provozovny na adrese Březolupy 75.

Zrušena je i možnost osobního doručení reklamací na sevisní oddělení. Stále ale můžete využít možnost zasílání kurýrními službami.
Doufáme, že se jedná jen o krátkodobé opatření.


Děkujeme za pochopení.

Váš tým Traminal s.r.o.

 
 
 Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.
 
 
 
Balík IN TIME - Soukromá zásilka
 
- Vaši zásilku Vám doručí společnost IN TIME SPEDICE, s.r.o. Společnost IN TIME je na trhu již od roku 1990 a za tu dobu doručila desítky miliónů zásilek, díky kterým získala velké zkušenosti.
- V České republice má IN TIME 21 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek. 
- Standardní balíky jsou doručovány následující pracovní den po vyzvednutí v celé České republice. V den doručení obdržíte SMS avizaci s 3 hodinovým časovým oknem pro komfortnější doručení. V případě potřeby si tak můžete doručení změnit a řídit sami. 
- Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu
 
Převzetí a reklamace: 
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.
 
 

Balík Česká pošta

- dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.

- v obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. udané ceny. Obchodní balíky jsou od okamžiku podání sledovány v systému T&T (Track & Trace).
Garantovaná doba dodání
Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
Velké množství doplňkových služeb
Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg


Převzetí a reklamace:

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – u zjevné vady (poškození obalu) zásilku nepřebírat.

Reklamace - Česká pošta
• Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
• Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.


Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.

 

 Druhy dopravy
 ceny vč. DPH
 Osobní odběr Březolupy  zdarma
 IN TIME  120 Kč
 IN TIME při objednávce nad 3500Kč  zdarma
 Česká pošta - Balík do ruky / Balík na poštu  300 Kč
 Česká pošta - Balík do balíkovny  80 Kč
 Česká pošta při objednávce nad 50.000Kč  zdarma

 Doprava na Slovensko je účtována vždy.

 Maximální hmotnost zásilky je 7 kg.

 300 Kč



Doručení zboží přepravní službou IN TIME je garantováno do 24 hodin, tedy následující pracovní den po vyzvednutí u nás. V případě obdržení objednávky do 11 hodin. (v pracovní dny)

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.