Způsoby doručení
Vážení zákazníci,
z důvodů zvýšeného výskytu koronaviru COVID-19 a nařízeného omezení, není možný osobní odběr našich produktů a přímý nákup v sídle provozovny na adrese Březolupy 75.
Zrušena je i možnost osobního doručení reklamací na sevisní oddělení. Stále ale můžete využít možnost zasílání kurýrními službami.
Doufáme, že se jedná jen o krátkodobé opatření.
Děkujeme za pochopení.
Váš tým Traminal s.r.o.
- V České republice má WE|DO 21 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek.
- Standardní balíky jsou doručovány následující pracovní den po vyzvednutí v celé České republice. V den doručení obdržíte SMS avizaci s 3 hodinovým časovým oknem pro komfortnější doručení. V případě potřeby si tak můžete doručení změnit a řídit sami.
- Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu.
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.
Balík Česká pošta
- dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.
- v obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. udané ceny. Obchodní balíky jsou od okamžiku podání sledovány v systému T&T (Track & Trace).
Garantovaná doba dodání
Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
Velké množství doplňkových služeb
Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – u zjevné vady (poškození obalu) zásilku nepřebírat.
Reklamace - Česká pošta
• Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
• Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.
Druhy dopravy
|
ceny vč. DPH |
Osobní odběr Březolupy | zdarma |
WE|DO | 120 Kč |
WE|DO při objednávce nad 3500Kč | zdarma |
Česká pošta - Balík do ruky / Balík na poštu | 300 Kč |
Česká pošta - Balík do balíkovny | 80 Kč |
Česká pošta při objednávce nad 50.000Kč | zdarma |
Doprava na Slovensko je účtována vždy. Maximální hmotnost zásilky je 7 kg. |
300 Kč |
Doručení zboží přepravní službou WE|DO je garantováno do 24 hodin, tedy následující pracovní den po vyzvednutí u nás. V případě obdržení objednávky do 11 hodin. (v pracovní dny)