Jak postupovat u reklamace

 UPOZORNĚNÍ 

Vážení zákazníci,

vzhledem k nařízení vlády ČR o omezeném provozu některých provozoven 

dočasně pozastavujeme možnost osobního podání reklamací.

Reklamace prosím zasílejte na adresu:

Traminal s.r.o., Březorlupy 75, 687 13 Březolupy.

Děkujeme za pochopení.

Váš tým Traminal, s. r. o.

 

Kontaktujte servis a popište jim problém, který se zbožím máte. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Před odesláním  k reklamaci je nutné přístroj očistit. V opačném případě Vám bude reklamace zamítnuta.

Pokud posíláte zboží do servisu, vždy přiložte tyto doklady:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace přiložit vyplněný reklamační list.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.