Způsoby a ceny doručení

Vážení zákazníci,


z důvodů zvýšeného výskytu koronaviru COVID-19 a nařízeného omezení, není možný osobní odběr našich produktů a přímý nákup v sídle provozovny na adrese Březolupy 75.

Zrušena je i možnost osobního doručení reklamací na sevisní oddělení. Stále ale můžete využít možnost zasílání kurýrními službami.
Doufáme, že se jedná jen o krátkodobé opatření.


Děkujeme za pochopení.

Váš tým Traminal s.r.o.

 
 
 Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.
 
 PPL
 

V České republice má PPL 24 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek. 

- Převzetí a reklamace:

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy PPL řeší s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

- Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží 
Maximální hmotnost jednoho balíku je 30 kg
 

Balík Česká pošta

- dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.

- v obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. udané ceny. Obchodní balíky jsou od okamžiku podání sledovány v systému T&T (Track & Trace).
Garantovaná doba dodání
Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
Velké množství doplňkových služeb
Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg


Převzetí a reklamace:

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – u zjevné vady (poškození obalu) zásilku nepřebírat.

Reklamace - Česká pošta
• Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
• Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.


Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.

 

 Druhy dopravy
 ceny vč. DPH
 Osobní odběr Březolupy  zdarma
 PPL  120 Kč
 PPL při objednávce nad 3500Kč  zdarma
 Česká pošta - Balík do ruky / Balík na poštu  300 Kč
 Česká pošta - Balík do balíkovny  80 Kč
 Česká pošta při objednávce nad 50.000Kč  zdarma

 Doprava na Slovensko je účtována vždy.

 Maximální hmotnost zásilky je 7 kg.

 300 Kč



Doručení zboží přepravní službou PPL je garantováno do 24 hodin, tedy následující pracovní den po vyzvednutí u nás. V případě obdržení objednávky do 11 hodin. (v pracovní dny)

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné